Domovská stránka » Buďme zodpovední » AKO EFEKTÍVNEJŠIE A ZMYSLUPLNEJŠIE RIEŠIŤ PRÍČINY PROBLÉMOV VO FIRMÁCH?
Podnikanie

AKO EFEKTÍVNEJŠIE A ZMYSLUPLNEJŠIE RIEŠIŤ PRÍČINY PROBLÉMOV VO FIRMÁCH?

V spolupráci s Nadáciou Pontis
V spolupráci s Nadáciou Pontis

V Nadácii Pontis sa snažíme prepájať zodpovedné firmy, odborníkov, neziskové organizácie i verejný sektor, aby sme prinášali inovácie a skutočne pozitívne zmeny.

Zameriavame sa najmä na oblasti vzdelávania, zodpovedného podnikania, inklúzie, pomoci sociálne a zdravotne znevýhodneným a v oblasti posilňovania občianskej spoločnosti a boja proti korupcii. 

V súčasnosti pre viac než 20 firiem spravujeme nadačné fondy a filantropické programy. Spolupráca s firmami je nastavená partnersky ako spojenie úspešnej, zodpovednej firmy s jasnou víziou a nás ako experta vo filantropii, aby sme spoločnými silami dosiahli požadovanú zmenu. Na začiatku spolupráce sa snažíme reagovať na potreby firmy – oslovujú nás už väčšinou s nejakou predstavou či témou, na ktorú sa chcú zamerať. Zároveň do projektov vkladáme naše dlhoročné know-how a prehľad v danej oblasti.

Radíme firmám, ako efektívnejšie a zmysluplnejšie daný program nastaviť, aby sme spoločne riešili príčiny problémov alebo prinášali inovácie, ktoré môžeme spoločne testovať, merať ako príklady dobrej praxe šíriť ďalej.

Firmy motivujeme, aby sa strategicky profilovali v určitej téme, lebo len dlhodobou a intenzívnou prácou môžeme dosiahnuť želaný efekt. Najväčšiu radosť máme, keď je firma priamo zainteresovaná do programov a jej zástupcovia sa samotných aktivít zúčastňujú. V tomto je spolupráca na projektoch Chlebodarca a Billa Asistent nákupu skvelým príkladom. 

Zároveň firmy odbremeňujeme od povinnej administratívy, ktorá je s transparentným a kvalitným poskytovaním pomoci či realizáciou aktivít spojená. 

Ďalší článok
Domovská stránka » Buďme zodpovední » AKO EFEKTÍVNEJŠIE A ZMYSLUPLNEJŠIE RIEŠIŤ PRÍČINY PROBLÉMOV VO FIRMÁCH?
ADVERTORIAL

PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST

Vedie reťazec Pizza Hut v Českej republike od januára 2019. So spoločnosťou AmRest je však spojený od roku 2008, keď sa venoval rozvoju značky KFC. Šesť rokov pre túto značku pracoval na českom trhu, štyri roky v Poľsku. Skúsenosti má i z Veľkej Británie, kde pôsobil v hotelierstve.

JOSEF VAVRINEC

Market Director Pizza Hut pre Českú republiku a Slovensko

Reťazec Pizza Hut aktuálne prevádzkuje na českom trhu 16 reštaurácií a do konca roka 2025 plánuje otvoriť 15 nových.

Ako získavate nových franšízantov, čo im ponúkate, aby ste boli atraktívnejší než konkurencia?

Spustili sme náborovú kampaň, kde prvým franšízantom ponúkame zľavu 1 milión Kč, ak otvoria reštauráciu do konca tohto roku. Máme za sebou už prvé rokovania. Prekvapil nás aj vysoký záujem potenciálnych franšízantov zo Slovenska. Oproti konkurencii ponúkame skúsenosti najväčšej reštauračnej spoločnosti v Európe AmRest, spoľahlivú distribučnú sieť či digitalizáciu procesov. Záujemcovia o franšízu sa môžu s nami spojiť cez interaktívny formulár.

Verím, že o 5 rokov bude povedomie o našej značke signifikantne väčšie.

Josef Vavrinec, Market Director Pizza Hut pre Česko a Slovensko

STIAHNITE SI INFORMAČNÚ BROŽÚRU. TU

Stále ste presvedčený, že pre úspech celého reťazca je dôležité vlastniť priamo aspoň polovicu siete?

Áno. Výhodou je minimalizácia rizika pre franšízantov, pretože tak máme možnosť otestovať nové produkty či systémy v našich vlastných reštauráciách a ďalej aplikovať iba tie, ktoré fungujú najlepšie a sú pridanou hodnotou pre našich partnerov.

Pizza je u nás veľmi obľúbená a konkurencia veľká. Čo je vašou výhodou?

Predovšetkým prepracované štandardy prípravy, kvalitné a čerstvé suroviny a originálne receptúry, napríklad naše syrové okraje, ktoré žiadna iná pizzeria dnes neponúka. Snažíme sa neprenášať všetky zmeny vstupov do našich cien. Za ostatné dva roky sa znížil rozdiel v cenách medzi nami a lokálnymi pizzeriami, ktoré boli nútené zdražovať omnoho viac.

Ďalší článok