Domovská stránka » Zodpovedná firma » PODPORUJEME TÝCH, KTORÍ NA SEBE CHCÚ PRACOVAŤ
ADVERTORIAL

Firma KAMI PROFIT je na trhu viac ako 17 rokov. V ankete Najatraktívnejší zamestnávateľ sa v kategórii Stavebníctvo dostala medzi TOP 10 firiem a získala prvé miesto v súťaži Zdravá firma roka 2021.

Mgr. ALENA ČORBOVÁ

HR manager, KAMI PROFIT, s. r. o.

Na čo konkrétne sa firma KAMI PROFIT zameriava? 

Zameriava sa na komplexný manažment stavieb zahŕňajúci predovšetkým generálne dodávky stavieb, projektový manažment, development, projekčnú činnosť a činnosť stavbyvedúceho a stavebného dozoru hlavne v oblasti pozemných stavieb. Spoločnosť má za sebou viac ako 282 úspešne zrealizovaných projektov, pôsobí v piatich európskych krajinách a ma víziu expandovať do ďalších. 

Študenti, ktorí ešte nevedia, čomu presne by sa chceli venovať, môžu u nás rotovať po jednotlivých pozíciách ako junior prípravár stavieb, junior rozpočtár, junior projektový manažér, asistent stavbyvedúceho a pod. 

V minulosti ste realizovali rad úspešných projektov. Na akých pracujete teraz? 

Realizujeme výstavbu apartmánových domov v Chorvátsku, rekonštrukciu ZUŠ v Českej republike, 7-podlažný polyfunkčný objekt Septimo II v Bratislave, novostavbu bytového domu so škôlkou v Kysuckom Novom Meste, prístavbu a nadstavbu jedálne ZŠ Hargašová, administratívnu budovu a servisné centrum Fronius v Trnave, novostavbu bytových domov v Liptovskom Mikuláši, výstavbu pavilónu špičkových technológií ACCORD v areáli Univerzity Komenského a ukončujeme vlastné projekty – bytový dom Sabinovská v Prešove a bytový dom Barbora a Merťuky v Poprade.

Čo by mal spĺňať ideálny uchádzač o prácu vo vašej spoločnosti? 

Máme veľmi dobré skúsenosti s absolventmi vysokých škôl stavebného odboru. Sú veľmi adaptabilní, flexibilní, ochotní poskytnúť viac hodín práce a prinášajú množstvo nápadov. Ochotne prijímajú spätnú väzbu a bažia po vlastnom rozvoji. Základ si budujú už počas školy, a to najmä aktivitami mimo nej. Ide o účasť na rôznych projektoch vo firemnom prostredí. To zvyšuje hodnotu absolventa. Najzaujímavejší sú tí, ktorí počas praxe pracujú cielene a dlhodobo.

Ideálny uchádzač má mať zaujímavé CV a ovládať aspoň jeden svetový jazyk. Zúčastnil sa na zahraničných študijných či pracovných pobytoch, ale má pracovné skúsenosti aj zo Slovenska. Má mať aj chuť pracovať na sebe. Tiež by mal vedieť spolupracovať či riešiť konflikty. Pri niektorých pozíciách je veľmi dôležitá schopnosť inovovať a zlepšovať pracovné procesy. Od kandidátov očakávame osobnú dôveryhodnosť, čestnosť a bezúhonnosť. Zároveň by mali mať pracovné skúsenosti v technickom smere a stavebné vzdelanie.

Podporujete mladé talenty v obore stavebníctva. Aké výhody štartu kariéry vaša firma ponúka? 

Podporujeme zamestnancov v zvyšovaní kvalifikácie. Ponúkame kompenzáciu nákladov na autorizáciu – stavebný dozor, stavbyvedúci. Rotácia sa uplatňuje najmä u čerstvých absolventov, ktorým má pomôcť v lepšej kariérnej orientácii tým, že im dá praktickú skúsenosť v rôznych oblastiach, a firme dá možnosť odhaliť potenciál pracovníkov.

Na aké ďalšie benefity sa vaši budúci zamestnanci môžu tešiť?

Okrem štandardných benefitov ako Multisport karta, firemné akcie, vianočné a narodeninové darčeky, flexibilný pracovný čas, homeoffice podľa dohody a povahy práce, sme zaviedli aj nové – 3 dni sick day, dovolenka nad rámec zákona, zaujímavý poznávací výlet do zahraničia. Tento rok idú kolegovia do Vietnamu.

Z motivačných benefitov máme odmeny za pracovné výročia a mimoriadne odmeny za odporučenie uchádzača, za získanie zákazky, za propagovanie firmy na konferenciách, za PR článok, športové reprezentovanie, odmeny za zlepšovacie návrhy a pomoc kolegom.

Ďalší článok
Domovská stránka » Zodpovedná firma » PODPORUJEME TÝCH, KTORÍ NA SEBE CHCÚ PRACOVAŤ
ADVERTORIAL

Ročné zapracovanie na manažérku predajne úspešne absolvovala aj Kristína Kužmová. Čo ju počas celého procesu najviac prekvapilo? Ktorá fáza bola pre ňu najťažšia? A čo odkazuje kolegyniam a kolegom Lidlákom?

KRISTÍNA KUŽMOVÁ

manažérka predajne

Prečo si sa rozhodla stať manažérkou predajne?

Táto práca spája všetky piliere, na ktorých som chcela stavať môj pracovný život. Rozhodujúce je, aby ma práca napĺňala, bola dynamická, bez stereotypu a mohla som pracovať s ľuďmi a pre ľudí. Pri hľadaní práce som inzerovanú pozíciu manažérky predajne občas otvorila a vždy som zhodnotila, že ešte nenastal čas, keď by som na ňu mala. Keď som popri predchádzajúcej práci dokončila vysokú školu, objavila som Trainee manažér predajne – odštartuj kariéru, na ňu som nastúpila a splnila si sen v Lidli skôr.

Aké máš pocity zo zapracovania?

Rok zapracovania sa zdal ako dlhý čas, každý deň a poznatok však mal zmysel. Som vďačná, že som si mohla vyskúšať prácu na všetkých pozíciách v predajni. Neviem si predstaviť riadiť tím bez toho, aby som vedela, ako to funguje v praxi. Každý deň mi priniesol nové výzvy, z každej predajne som si odniesla niečo, čo mi bolo inšpiráciou ako môže tím fungovať. Zapracovanie sa však nikdy nekončí, každý deň treba nadobúdať nové vedomosti. V Lidl totiž platí: Kto sa prestane zlepšovať, prestane byť dobrý.

Kde všade si počas zapracovania pôsobila? 

Začala som ako predavačka – pokladníčka. Na tejto pozícii som získala potrebné znalosti o tom, ako funguje život na predajni.

V ďalšej fáze som sa pripravovala na asistentku manažéra predajne a zástupkyňu manažéra predajne. Po jej zvládnutí som si išla rozšíriť obzory do centrály spoločnosti v Bratislave, kde som nahliadla do zákulisia jednotlivých oddelení a spoznala ľudí, ktorí tam pracujú.

Naštartuj svoju kariéru vďaka študentským a absolventským príležitostiam!

Čo ťa počas zapracovania najviac prekvapilo, ovplyvnilo a posunulo ďalej?

Prekvapilo ma, koľko vecí sa za deň udeje, a najmä, ako rýchlo ubieha čas v Lidli. Najviac ma posúvala spätná väzba od nadriadených a kolegov manažérov.

Ktorá fáza bola najťažšia? 

Začiatky sú ťažké. Prvé dni boli chaotické, plné neznámych pojmov, skratiek, ľudí. Stačilo ma však správne nasmerovať, aby som vyťažila zo svojho zapracovania maximum.

Spoznaj kariéru v Lidli. Klikni TU!

Opíš nám svoj záverečný deň.

Mala som obrovský rešpekt, keďže som chcela bodku za zapracovaním urobiť najlepšie, ako viem, a ukázať, že som správny Lidl človek. Moje obavy sa rozplynuli navodením príjemnej atmosféry na začiatku a celé 4 hodiny sme viedli dialóg o všetkých oblastiach v predajni, ktorý overil moje vedomosti. Týmto dňom ma sprevádzali a podporovali moji kolegovia, moja vedúca predaja, regionálna manažérka a manažér predajne.

Ako sa ti pracuje s novými kolegami? 

Pôsobím v predajni Považská Bystrica. Kolegovia sú pre mňa stále nové tváre, avšak postupne sa spoznávame. Zatiaľ sa s nimi pracuje skvele. Všetci sa snažíme, aby naša predajňa fungovala správne vo všetkých oblastiach a dosahovali sme stanovené ciele.

Ďalší článok