Domovská stránka » Zodpovedná firma » MANAŽÉRKA LIDLU KRISTÍNA: STAČILO MA NASMEROVAŤ
Sponsored

Ročné zapracovanie na manažérku predajne úspešne absolvovala aj Kristína Kužmová. Čo ju počas celého procesu najviac prekvapilo? Ktorá fáza bola pre ňu najťažšia? A čo odkazuje kolegyniam a kolegom Lidlákom?

KRISTÍNA KUŽMOVÁ

manažérka predajne

Prečo si sa rozhodla stať manažérkou predajne?

Táto práca spája všetky piliere, na ktorých som chcela stavať môj pracovný život. Rozhodujúce je, aby ma práca napĺňala, bola dynamická, bez stereotypu a mohla som pracovať s ľuďmi a pre ľudí. Pri hľadaní práce som inzerovanú pozíciu manažérky predajne občas otvorila a vždy som zhodnotila, že ešte nenastal čas, keď by som na ňu mala. Keď som popri predchádzajúcej práci dokončila vysokú školu, objavila som Trainee manažér predajne – odštartuj kariéru, na ňu som nastúpila a splnila si sen v Lidli skôr.

Aké máš pocity zo zapracovania?

Rok zapracovania sa zdal ako dlhý čas, každý deň a poznatok však mal zmysel. Som vďačná, že som si mohla vyskúšať prácu na všetkých pozíciách v predajni. Neviem si predstaviť riadiť tím bez toho, aby som vedela, ako to funguje v praxi. Každý deň mi priniesol nové výzvy, z každej predajne som si odniesla niečo, čo mi bolo inšpiráciou ako môže tím fungovať. Zapracovanie sa však nikdy nekončí, každý deň treba nadobúdať nové vedomosti. V Lidl totiž platí: Kto sa prestane zlepšovať, prestane byť dobrý.

Kde všade si počas zapracovania pôsobila? 

Začala som ako predavačka – pokladníčka. Na tejto pozícii som získala potrebné znalosti o tom, ako funguje život na predajni.

V ďalšej fáze som sa pripravovala na asistentku manažéra predajne a zástupkyňu manažéra predajne. Po jej zvládnutí som si išla rozšíriť obzory do centrály spoločnosti v Bratislave, kde som nahliadla do zákulisia jednotlivých oddelení a spoznala ľudí, ktorí tam pracujú.

Naštartuj svoju kariéru vďaka študentským a absolventským príležitostiam!

Čo ťa počas zapracovania najviac prekvapilo, ovplyvnilo a posunulo ďalej?

Prekvapilo ma, koľko vecí sa za deň udeje, a najmä, ako rýchlo ubieha čas v Lidli. Najviac ma posúvala spätná väzba od nadriadených a kolegov manažérov.

Ktorá fáza bola najťažšia? 

Začiatky sú ťažké. Prvé dni boli chaotické, plné neznámych pojmov, skratiek, ľudí. Stačilo ma však správne nasmerovať, aby som vyťažila zo svojho zapracovania maximum.

Spoznaj kariéru v Lidli. Klikni TU!

Opíš nám svoj záverečný deň.

Mala som obrovský rešpekt, keďže som chcela bodku za zapracovaním urobiť najlepšie, ako viem, a ukázať, že som správny Lidl človek. Moje obavy sa rozplynuli navodením príjemnej atmosféry na začiatku a celé 4 hodiny sme viedli dialóg o všetkých oblastiach v predajni, ktorý overil moje vedomosti. Týmto dňom ma sprevádzali a podporovali moji kolegovia, moja vedúca predaja, regionálna manažérka a manažér predajne.

Ako sa ti pracuje s novými kolegami? 

Pôsobím v predajni Považská Bystrica. Kolegovia sú pre mňa stále nové tváre, avšak postupne sa spoznávame. Zatiaľ sa s nimi pracuje skvele. Všetci sa snažíme, aby naša predajňa fungovala správne vo všetkých oblastiach a dosahovali sme stanovené ciele.

Next article
Domovská stránka » Zodpovedná firma » MANAŽÉRKA LIDLU KRISTÍNA: STAČILO MA NASMEROVAŤ
Sponsored

Firma DXC dodáva technologické riešenia zákazníkom po celom svete. Svojich zamestnancov si váži a verí im, preto im ponúka množstvo benefitov a motivuje ich k neustálemu vzdelávaniu a rozvoju.

MICHAL ŠEVČÍK

Riaditeľ DXC Technology Slovakia

Čomu konkrétne sa firma DXC venuje?

Na Slovensku sme významným partnerom projektov pre digitalizáciu štátnej správy. Dlhé roky spolupracujeme s Ministerstvom vnútra SR na riešeniach na vydávanie dokladov (čipové OP, biometrické pasy) a riešeniami pre Schengenský informačný systém, Interpol alebo Europol.

Ministerstvo financií, obrany, Štátna pokladnica, Volkswagen alebo Železničná spoločnosť, to všetko sú naši zákazníci doma. Ale nie je to len o biznise. Našou ambíciou je, a prax to ukazuje, že cesta k dobrej spolupráci a dobrým projektom je budovanie vzájomnej dôvery so zákazníkom, partnermi, zamestnancami.

O IT obory majú stále viac záujem mladí ľudia. Čo za tým podľa vás je?

Doba je rýchla. IT a technológie sú všade okolo nás. Dnes stratíte telefón a ste nieže bez ruky, skôr už akoby bez hlavy. Digitalizácia nám prenikla do života extrémne rýchlo, aj mladým aj starším ľuďom. Nepotrebujete všetko vedieť, vlastniť, všade byť osobne. Ale potrebujete vedieť, kde to nájdete, používať to a užívať si to, čo je atraktívne pre vás. A práve mladí ľudia to pochopili veľmi dobre. Nielen hry, sociálne siete, mobily a počítače sú súčasťou ich života, ale moc technológií hýbe ich životom.

Aké benefity čakajú na vašich zamestnancov a akých dobrovoľníckych programov sa môžu zúčastniť?

Z pohľadu klasických benefitov je to 500-eurový príspevok, ktorý možno čerpať na veľké množstvo tovarov a služieb, plne hradené stravné, platenú PN až do výšky 90 percent platu, príspevok na cestovanie do práce, životné poistenie hradené zamestnávateľom, 3 dni extra dovolenky, 3 dni voľna pri náhlej krátkej chorobe.

Plne podporujeme a aktívne vytvárame motivujúce prostredie pre vzdelávanie a rozvoj našich zamestnancov a to nielen využívaním korporátnych programov v DXC. V ankete Learning&Development Awards sme získali 1. miesto za najlepší softskill firemný vzdelávací/ rozvojový program roka 2021 na Slovensku.

Za atraktívne benefity považujeme plnohodnotný home office. Plne podporujeme wellbeing vo flexibilnom pracovnom čase, čo znamená, že ľuďom dôverujeme. Nedávno sme si vybudovali moderné kolaboračné priestory.

Podieľate sa na digitalizácii štátnej sféry. Čo všetko si pod tým môžeme predstaviť?

Od podieľania sa na vytváraní, či pripomienkovaní rôznych koncepcií a stratégií, zákonov, až po aktívnu účasť v pracovných skupinách a odborných IT združeniach. Dodávame riešenia a transformujeme procesy na odbúravanie byrokracie, aby občania a podnikatelia mohli veci vybaviť elektronicky, rýchlo a efektívne.

Chystá sa spustenie čipového OP v bezkontaktnej verzii, ktorá umožní údaje OP využívať aj cez mobily a zjednoduší používanie elektronických služieb pre ľudí.

S MIRRI spolupracujeme na projektoch, ktoré sú zamerané nielen na zdieľanie údajov medzi úradmi, aby občania nerobili medzi nimi poštárov, ale majú ambíciu všetky údaje sprístupniť aj občanom tak, aby ich mohli verifikovať, mať prehľad o ich použití, ale predovšetkým jednoduchým a dôveryhodným spôsobom zdieľať aj mimo štátnej správy.

So Sociálnou poisťovňou sa snažíme robiť také zmeny v procesoch a aplikáciách, ktoré umožnia nielen zvládnuť nápor množstva zmien, ktoré priniesla pandémia Covidu, ale zároveň prispievajú k odbúravaniu byrokracie a digitalzacii štátnej správy na Slovensku. Čerstvým príkladom je zavedenie elektronickej PN.



AKÉHO ZAMESTNANCA HĽADÁME?

  • kreatívneho a inovatívneho
  • milovníka výziev s dizajnovým myslením
  • vývojárov a developerov
  • človeka so záujmom o UX a analýzu dát
  • člověka so záujmom o SAP Apps a SAP Basis

ČO UCHÁDZAČOM PONÚKAME?

  • prácu v tíme mladých profesionálov v medzinárodnej spoločnosti
  • tréningy a vzdelávanie od medzinárodných profesionálov
  • multikultúrne prostredie
  • možnosť využitia vzdelávacích platforiem
Next article