Domovská stránka » Sprievodca biznisom » ČSOB LEASING JE BLÍZKO K SVOJIM KLIENTOM
ADVERTORIAL

Ambíciou ČSOB Leasingu je byť spoľahlivým partnerom, ktorý svojim zákazníkom neustále prináša inovatívne riešenia pre ich komfort, stáť pri nich v dobrých aj horších časoch a stať sa tak súčasťou ich podnikateľského príbehu.

Ing. MARTA PALUGOVÁ

riaditeľka pobočkovej siete ČSOB Leasing, a.s.

Ako sa v priebehu rokov zmenil prístup ČSOB Leasingu k svojim klientom?

Už od vzniku spoločnosti v roku 1996 presadzujeme proklientsky orientovanú filozofiu aktívneho prístupu k našim obchodným partnerom a zákazníkom a tej zostávame verní aj naďalej. Vzájomná lepšia znalosť očakávaní a možností nám pomáha rozvíjať pevné a efektívne obchodné i medziľudské vzťahy.

Na akých hodnotách stavia ČSOB Leasing?

Pre zákazníkov chceme byť prirodzenou prvou voľbou, keď sa rozhodnú využiť na financovanie svojich podnikateľských vízií lízingovú spoločnosť, a byť k nim tak blízko, ako potrebujú. Máme pätnásť pobočiek v rámci celého Slovenska a stále posilňujeme dostupnosť našich služieb.

Naši obchodníci dobre poznajú podnikateľské prostredie a chceme, aby boli tvárou ČSOB Leasingu v jednotlivých mikroregiónoch. Špecializované obchodné tímy dopĺňajú naše regionálne zastúpenia a zlepšujú ponuku poskytovaných produktov.

Zakladáme si na osobnom prístupe. Naši obchodníci poznajú svojich zákazníkov a tí poznajú svojich obchodníkov. Sme doma v každom regióne Slovenska a zohľadňujeme potreby konkrétnych zákazníkov bez ohľadu na ich veľkosť či dĺžku podnikania.

Staňte sa klientov ČSOB Finančnej skupiny online a kliknite TU

Čomu sa momentálne prioritne venujete?

Smerujeme k vyššej efektivite poskytovaných finančných i poradenských služieb. Ak sme sa v minulosti zameriavali len na financovanie, dnes podstatnú časť financovaných predmetov aj poisťujeme. Budúcnosť vidíme v rozširovaní služieb pre zákazníkov, lízing v tradičnom ponímaní teda nahrádzame komplexným balíkom služieb.

Aké služby ponúkate?

Do nášho produktového portfólia patria finančný lízing, operatívny lízing a spotrebný úver. Poskytujeme financovanie na nové a jazdené predmety. Okrem toho ponúkame zákazníkom aj komplexné poisťovacie služby pre financovaný a nefinancovaný majetok.

Najväčší podiel v našom portfóliu tvoria osobné a úžitkové autá, nákladné autá, či motorky – gro teda tvorí dopravná technika. Podnikatelia a firmy však využívajú naše služby aj pri nákupe strojových zariadení a moderného technologického vybavenia takmer vo všetkých odvetviach hospodárstva.

Orientačnú kalkulačku financovania nájdete TU

S akými životnými míľnikmi dokážete klientom pomôcť?

Pri našich zákazníkoch stojíme v dobrých aj zlých časoch. Máme desiatky príbehov zákazníkov, ktorým sme pomohli vyrásť, alebo sme im pomohli prekonať krízu a opakovane naštartovať ich podnikanie. Sami sme prežili rôzne formy kríz a určite i vďaka schopnosti učiť sa na vlastných chybných rozhodnutiach sme pripravení prijímať výzvy a reagovať na meniace sa potreby zákazníkov.


ČSOB LEASING VIDÍ VAŠE BIZNIS VÍZIE REÁLNE

ČSOB Leasing je lídrom na slovenskom lízingovom trhu s ponukou komplexných lízingových a poisťovacích riešení. Špecializuje sa na financovanie podnikateľských subjektov, ktorým financuje a poisťuje hnuteľný a nehnuteľný majetok prostredníctvom vlastnej obchodnej siete a v spolupráci s ČSOB Finančnou skupinou.

Ďalší článok
Domovská stránka » Sprievodca biznisom » ČSOB LEASING JE BLÍZKO K SVOJIM KLIENTOM
Sprievodca biznisom

Prostredníctvom online programov, podcastu, edukačných kartičiek aj sociálnych sietí pomáha ženám naprávať menštruačné cykly a žiť v súlade so svojím telom. Verí, že každá žena v sebe skrýva jedinečný potenciál. Preto sa Katarína Miroš Baniari rozhodla vzdelávať a tvoriť silné ženy, ktoré svet potrebuje.

Mgr. KATARÍNA MIROŠ BANIARI

Antropologička, poradkyňa, autorka online programov zameraných na úpravu menštruačného cyklu

Kedy vznikla myšlienka podnikať v oblasti zdravia? Prečo práve táto oblasť?

Podnikať som začala ešte popri štúdiu na vysokej škole. Za tým, že som sa rozhodla podnikať, je určite viacero faktorov. Čo ma však priviedlo k tejto oblasti, bol osobný záujem o prevenciu a podporu zdravia, a tým aj zameranie môjho štúdia a praxe. Že som sa nakoniec ocitla v ešte špecifickejšej oblasti, a to v oblasti zdravia žien a ich menštruačných cyklov, asi nikto z mojich kolegov ani blízkych nečakal. Ani ja nie.

Podnetom bolo štúdium antropológie a taktiež výber mojej doktorandskej práce, ktorá sa mala zameriavať i na stratu menštruačných cyklov u športovkýň. Pár dní predtým, než som mala predstúpiť pred komisiu, som sa rozhodla, že väčší dopad a skutočný úžitok to bude tam, kde je o to úprimný záujem. A to bolo za dverami univerzity, preto som v tomto štúdiu nakoniec nepokračovala a začala brať svoje podnikanie vážne.

Môžete sa chybám vyhýbať, lenže bez nich sa naozaj veľa nenaučíte.

Aké boli začiatky v podnikaní?

Na svoje začiatky v podnikaní budem vždy dobre spomínať. Bola a stále to je veľká škola života. O to viac, že nepochádzam z podnikateľskej rodiny, takže oveľa viac čelím obavám, neznámemu a hľadám v sebe dostatočnú odvahu. Dnešná doba však vytvára úžasné podmienky na sebarealizáciu, a to i pre nás ženy. To je môj vnútorný motor v ťažších chvíľach, keď si uvedomím, koľko možností a príležitostí mám.

Podnikanie beriem ako životný štýl, ktorý napĺňa moje predstavy o tom, ako by som chcela žiť, a súčasne spôsob, ako prispievať spoločnosti. Začiatky boli určite o príprave na to skutočné podnikanie, zorientovaní sa v priestore, ale tiež o ujasnení si mnohých otázok v sebe. Určite sa držím toho, že to máme také, ako sa vedome rozhodneme.

FOTO: archív KMB

Akých chýb by sa mali ľudia vyvarovať, keď plánujú rozbehnúť svoj vlastný biznis?

Môžete sa chybám vyhýbať, lenže bez nich sa naozaj veľa nenaučíte. Nie sme ani schopní dohliadnuť na to, kde všade je možné urobiť chybu. A všetko má svoj čas. I keď sú procesy, ktoré som mohla urobiť skôr, popravde nemohla, pretože ma tam dostal nejaký kontakt, skúsenosť či zmena uhlu pohľadu.

Neustále rastieme a vyvíjame sa i mentálne, v podnikaní niekoľkonásobne, keďže je náš mozog na všetkých frontoch. Proste buď uspejete, alebo sa niečo naučíte. Krásne to vystihol Einstein: „Definícia bláznovstva je robiť stále to isté, a pritom očakávať iný výsledok.“

Kam plánujete posunúť váš súčasný biznis?

Môj zásadný posun nastal v minulom roku, keď som sa rozhodla založiť e-shop Bagniaristore.cz a vytvoriť i vlastný sortiment. V tomto momente som si uvedomila, že moje začiatky podnikania sa skončili a, ako hovorí aj môj manžel, teraz už skutočne podnikám. V čom má rozhodne pravdu. Tento rok sa bude u mňa určite tiahnuť v znamení toho, že „čo ma dostalo sem, ma už nedostane ďalej“. A preto pár nemalých zmien nastane, ale o nich, až keď budú hotové.

Ďalší článok