Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
Sponsored

Vedie reťazec Pizza Hut v Českej republike od januára 2019. So spoločnosťou AmRest je však spojený od roku 2008, keď sa venoval rozvoju značky KFC. Šesť rokov pre túto značku pracoval na českom trhu, štyri roky v Poľsku. Skúsenosti má i z Veľkej Británie, kde pôsobil v hotelierstve.

JOSEF VAVRINEC

Market Director Pizza Hut pre Českú republiku a Slovensko

Reťazec Pizza Hut aktuálne prevádzkuje na českom trhu 16 reštaurácií a do konca roka 2025 plánuje otvoriť 15 nových.

Ako získavate nových franšízantov, čo im ponúkate, aby ste boli atraktívnejší než konkurencia?

Spustili sme náborovú kampaň, kde prvým franšízantom ponúkame zľavu 1 milión Kč, ak otvoria reštauráciu do konca tohto roku. Máme za sebou už prvé rokovania. Prekvapil nás aj vysoký záujem potenciálnych franšízantov zo Slovenska. Oproti konkurencii ponúkame skúsenosti najväčšej reštauračnej spoločnosti v Európe AmRest, spoľahlivú distribučnú sieť či digitalizáciu procesov. Záujemcovia o franšízu sa môžu s nami spojiť cez interaktívny formulár.

Verím, že o 5 rokov bude povedomie o našej značke signifikantne väčšie.

Josef Vavrinec, Market Director Pizza Hut pre Česko a Slovensko

STIAHNITE SI INFORMAČNÚ BROŽÚRU. TU

Stále ste presvedčený, že pre úspech celého reťazca je dôležité vlastniť priamo aspoň polovicu siete?

Áno. Výhodou je minimalizácia rizika pre franšízantov, pretože tak máme možnosť otestovať nové produkty či systémy v našich vlastných reštauráciách a ďalej aplikovať iba tie, ktoré fungujú najlepšie a sú pridanou hodnotou pre našich partnerov.

Pizza je u nás veľmi obľúbená a konkurencia veľká. Čo je vašou výhodou?

Predovšetkým prepracované štandardy prípravy, kvalitné a čerstvé suroviny a originálne receptúry, napríklad naše syrové okraje, ktoré žiadna iná pizzeria dnes neponúka. Snažíme sa neprenášať všetky zmeny vstupov do našich cien. Za ostatné dva roky sa znížil rozdiel v cenách medzi nami a lokálnymi pizzeriami, ktoré boli nútené zdražovať omnoho viac.

Next article
Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
Podnikanie

HONZA KLUSOŇ

Honza Klusoň 
CEO platformy pre život a prácu Welcome to the Jungle

Po dlhých lockdownoch as nepriaznivým vývojom pandémie firmy opäť riešia, ako nastaviť funkčné pracovné tempo. Zatiaľ čo ešte v septembri zamestnávatelia riešili post-covidový návrat do kancelárií, teraz zvažujú opätovný prechod na home office. 

Vo výhode sú tie firmy, ktoré už v lete prešli na hybridný pracovný režim kombinujúci prácu z kancelárie a z domova. A zdá sa, že hybridná práca pretrvá bez ohľadu na vývoj pandémie.

„Mesiace núteného home office ukázali, že zamestnanci nepotrebujú nepretržitý dozor. Zamestnanci oceňujú väčšiu voľnosť a neboja sa zodpovednosti. A menia aj úlohu manažérov. Tí sa stávajú skôr partnermi, majú vyššiu dôveru vo svojich ľudí a uvedomujú si, že výsledky práce sú vidieť bez toho, aby podriadeným museli stáť za chrbtom. Hybridná práca je u nás na vzostupe a vytvára nový štandard na pracovnom trhu,“ hovorí Honza Klusoň, CEO platformy pre život a prácu Welcome to the Jungle.

Po mesiacoch práce z domu sa mnoho zamestnancov už natrvalo do kancelárií nechce vrátiť. Hybridná práca podporuje ich produktivitu aj samostatnosť. Podľa prieskumu pracovného tempa v Česku 2021 spoločnosti Welcome to the Jungle má čiastočný home office pozitívny vplyv na produktivitu a efektivitu (51 % respondentov) a samostatnosť zamestnancov (66 % respondentov). Okrem toho 67 % zamestnancov uviedlo, že čiastočná práca z domu prispieva k ich duševnej pohode.*

Priekopníkmi sú startupy aj nadnárodné firmy

Medzi najväčších svetových priekopníkov patrí Apple alebo Facebook, ale pridali sa aj veľké lokálne firmy. Hybridnú prácu umožňujú veľkí hráči ako Allianz alebo Vodafone. Títo hráči nastavujú nový trend, ktorý už pred covidovou krízou prevzali mnohé startupy a progresívni zamestnávatelia ako Welcome to the Jungle. „Zamestnanci sa neboja dožadovať sa hybridnej práce a argument, že to nejde, už neobstojí. Zamestnávatelia by si mali uvedomiť, že pracovníci už nechcú dochádzať do práce každý deň. Neponúkať možnosť hybridného modelu práce je v súčasnosti veľkou konkurenčnou nevýhodou,“ upozorňuje Honza Klusoň. Pre spoločnosť Welcome to the Jungle nie je kombinovaný režim nič nové. „Už pred pandémiou sme zaviedli možnosť až polovicu pracovného času fungovať na diaľku. Hybridný režim sa nám už dlhodobo osvedčuje a má pozitívny vplyv na motiváciu zamestnancov,“ uvádza Honza Klusoň.

Udržiavať vzťahy iba na diaľku nie je udržateľné

Mať tím pohromade v kancelárii je oveľa jednoduchšie a niet divu, že časť manažérov sa zmenám bráni. „Riadiť tím pracujúci z mnohých miest znamená väčší tlak a oveľa vyššie nároky. Manažér je stále zodpovedný za výsledky, ale navyše musí zložitejšie budovať vzťahy na diaľku. Obe strany by si mali povedať, čo od hybridnej spolupráce potrebujú a nájsť zhodu,“ hovorí Klusoň. V hybridnom režime je dôležité dbať aj na pravidelný osobný kontakt, najmä na udržanie dobrých vzťahov s kolegami. „Ľudia za rok a pol doma spohodlneli, návrat do kancelárií má však svoj význam. Treba si uvedomiť, že vzťahy sa nebudujú cez kamery, ale naživo, a preto je aspoň čiastočné dochádzanie do kancelárie prospešné,“ dodáva Honza Klusoň.

O Welcome to the Jungle: Welcome to the Jungle je platforma pre život v práci. Ponúka širokú škálu kvalitného obsahu (článkov, videí, podcastov, časopisov či udalostí), ktorých cieľom je inšpirovať k profesijnému rastu. Welcome to the Jungle pomáha firmám nájsť tých správnych kandidátov cez employer branding. Prepracované profily firiem umožňujú kandidátom nahliadnuť priamo do firemnej kultúry. Na webe Welcome to the Jungle nájdete 3 000 profilov rôznych firiem obsahujúcich videá, fotografie a rozhovory, ktoré slúžia ako zdroj cenných informáciípre potenciálnych uchádzačov o pracovné miesta.

* Celý prieskum pracovného tempa v Česku 2021 spoločnosti Welcome to the Jungle na stiahnutie tu.

Next article