Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
ADVERTORIAL

Vedie reťazec Pizza Hut v Českej republike od januára 2019. So spoločnosťou AmRest je však spojený od roku 2008, keď sa venoval rozvoju značky KFC. Šesť rokov pre túto značku pracoval na českom trhu, štyri roky v Poľsku. Skúsenosti má i z Veľkej Británie, kde pôsobil v hotelierstve.

JOSEF VAVRINEC

Market Director Pizza Hut pre Českú republiku a Slovensko

Reťazec Pizza Hut aktuálne prevádzkuje na českom trhu 16 reštaurácií a do konca roka 2025 plánuje otvoriť 15 nových.

Ako získavate nových franšízantov, čo im ponúkate, aby ste boli atraktívnejší než konkurencia?

Spustili sme náborovú kampaň, kde prvým franšízantom ponúkame zľavu 1 milión Kč, ak otvoria reštauráciu do konca tohto roku. Máme za sebou už prvé rokovania. Prekvapil nás aj vysoký záujem potenciálnych franšízantov zo Slovenska. Oproti konkurencii ponúkame skúsenosti najväčšej reštauračnej spoločnosti v Európe AmRest, spoľahlivú distribučnú sieť či digitalizáciu procesov. Záujemcovia o franšízu sa môžu s nami spojiť cez interaktívny formulár.

Verím, že o 5 rokov bude povedomie o našej značke signifikantne väčšie.

Josef Vavrinec, Market Director Pizza Hut pre Česko a Slovensko

STIAHNITE SI INFORMAČNÚ BROŽÚRU. TU

Stále ste presvedčený, že pre úspech celého reťazca je dôležité vlastniť priamo aspoň polovicu siete?

Áno. Výhodou je minimalizácia rizika pre franšízantov, pretože tak máme možnosť otestovať nové produkty či systémy v našich vlastných reštauráciách a ďalej aplikovať iba tie, ktoré fungujú najlepšie a sú pridanou hodnotou pre našich partnerov.

Pizza je u nás veľmi obľúbená a konkurencia veľká. Čo je vašou výhodou?

Predovšetkým prepracované štandardy prípravy, kvalitné a čerstvé suroviny a originálne receptúry, napríklad naše syrové okraje, ktoré žiadna iná pizzeria dnes neponúka. Snažíme sa neprenášať všetky zmeny vstupov do našich cien. Za ostatné dva roky sa znížil rozdiel v cenách medzi nami a lokálnymi pizzeriami, ktoré boli nútené zdražovať omnoho viac.

Ďalší článok
Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
Podnikanie

Ste zakladateľom Waflandu, ako dlho trvalo, kým ste sa rozhodli realizovať svoj nápad?

Už od 18-tich som o niečom podobnom sníval. Nasporil som si prvé peniaze a vykreoval nápad. Objednal som si cez internet stroje, ktoré však nikdy neprišli. Nasledovalo niekoľkomesačné naťahovanie o vrátenie peňazí, ani tie som už nikdy nevidel. Tento neúspech ma odradil a k myšlienke vlastnej prevádzky som sa vrátil až o pár rokov. Od nápadu po realizáciu prešiel rok. Robil som si prieskumy, testoval kombinácie a ladil cesto. Potrápilo ma aj hľadanie vhodného priestoru. Potom to už celé bola extrémna zábava. Vymýšlanie nových chutí, vedenie zamestnancov a práca so zákazníkom. Bol som všade a maximálne som si to užíval. Potom ale prišlo zopár chýb, delegovanie povinností na nesprávnych ľudí, pandémia korony, a tak sme prevádzku na nejaký čas zatvorili.

Teraz však môžem s hrdosťou odprezentovať, že sa nám podarilo znova otvoriť. Tentoraz v Banskej Bystrici, kde opraty drží pevne v rukách šikovný franšízant a ja mu pomáham ako viem. Za prvý mesiac sa mu podarilo splatiť investíciu a teraz spolu vymýšľame ďalšie možnosti rožšírenia. Popritom hľadám franšízanta v Košiciach a teším sa, že môj srdcový projekt žije stále ďalej.

Treba mať prehľad, vieru v produkt, službu a chuť ju posúvať stále ďalej a ďalej.

Venujete sa aj inováciám pri vašom podnikaní?

V gastre nie som až tak „doma“, aby som sa mohol pýšiť tým, že niečo špeciálne inovujem. Máme síce vymakanú appku, ale to majú aj iné gastroprevádzky, a tiež sa snažíme motivovať zamestnanacov tak, ako všetci ostatní. Rád by som však spomenul môj ďalší projekt, v ktorom som sa spojil s tímom výborných ľudí a spoločne pracujeme na novej aplikácii, ktorá nám všetkým tak trochu zjednoduší život. Celá appka je postavená na tom, že inovuje spôsob, akým sa ľudia môžu zoznamovať alebo si vymieňať kontakty. V čase vydania projektu by sme už mali byť vonku, preto sťahujte whoo.

Čo všetko sa podľa vás skrýva za inováciou produktu či služieb?

Inovovať pre mňa znamená prispôsobovať sa v reálnom čase aktuálnej situácii a potrebám zákazníka. Jednoducho, ísť s dobou, pretože tá sa hýbe dopredu míľovými krokmi. Treba mať prehľad, vieru v produkt, službu a chuť ju posúvať stále ďalej a ďalej.

Keď sa pozriete spätne, urobili by ste niečo inak?

Boli situácie, na ktoré sa mi spomína len ťažko. Prišiel som o desiatky tisíc eur a môžem si za to len sám, keďže som unáhlil niektoré rozhodnutia a nedozeral som dôsledne na ľudí. A hoci je to veľmi nepríjemná skúsenosť, nebola likvidačná a som si istý, že som vďaka nej oveľa schopnejší, a teda by som nevrátil späť ani túto skúsenosť.

Čo je podľa vás na podnikaní najdôležitejšie?

Nadšenie. Neexistuje nič lepšie ako nekonečná radosť z práce a chuť sa stále zlepšovať. Žiaria mi oči, už len ako toto píšem. Podarilo sa mi zrealizovať množstvo super projektov a ich úspechy pripisujem predovšetkým mojej schopnosti nadchnúť sa pre vec a žiť ňou.

Ďalší článok