Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
ADVERTORIAL

Vedie reťazec Pizza Hut v Českej republike od januára 2019. So spoločnosťou AmRest je však spojený od roku 2008, keď sa venoval rozvoju značky KFC. Šesť rokov pre túto značku pracoval na českom trhu, štyri roky v Poľsku. Skúsenosti má i z Veľkej Británie, kde pôsobil v hotelierstve.

JOSEF VAVRINEC

Market Director Pizza Hut pre Českú republiku a Slovensko

Reťazec Pizza Hut aktuálne prevádzkuje na českom trhu 16 reštaurácií a do konca roka 2025 plánuje otvoriť 15 nových.

Ako získavate nových franšízantov, čo im ponúkate, aby ste boli atraktívnejší než konkurencia?

Spustili sme náborovú kampaň, kde prvým franšízantom ponúkame zľavu 1 milión Kč, ak otvoria reštauráciu do konca tohto roku. Máme za sebou už prvé rokovania. Prekvapil nás aj vysoký záujem potenciálnych franšízantov zo Slovenska. Oproti konkurencii ponúkame skúsenosti najväčšej reštauračnej spoločnosti v Európe AmRest, spoľahlivú distribučnú sieť či digitalizáciu procesov. Záujemcovia o franšízu sa môžu s nami spojiť cez interaktívny formulár.

Verím, že o 5 rokov bude povedomie o našej značke signifikantne väčšie.

Josef Vavrinec, Market Director Pizza Hut pre Česko a Slovensko

STIAHNITE SI INFORMAČNÚ BROŽÚRU. TU

Stále ste presvedčený, že pre úspech celého reťazca je dôležité vlastniť priamo aspoň polovicu siete?

Áno. Výhodou je minimalizácia rizika pre franšízantov, pretože tak máme možnosť otestovať nové produkty či systémy v našich vlastných reštauráciách a ďalej aplikovať iba tie, ktoré fungujú najlepšie a sú pridanou hodnotou pre našich partnerov.

Pizza je u nás veľmi obľúbená a konkurencia veľká. Čo je vašou výhodou?

Predovšetkým prepracované štandardy prípravy, kvalitné a čerstvé suroviny a originálne receptúry, napríklad naše syrové okraje, ktoré žiadna iná pizzeria dnes neponúka. Snažíme sa neprenášať všetky zmeny vstupov do našich cien. Za ostatné dva roky sa znížil rozdiel v cenách medzi nami a lokálnymi pizzeriami, ktoré boli nútené zdražovať omnoho viac.

Ďalší článok
Domovská stránka » Podnikanie » PIZZA HUT: S NOVÝM KONCEPTOM MIERIME AJ DO MENŠÍCH MIEST
ADVERTORIAL

Premýšľali ste niekedy nad tým, že sa pustíte do podnikania, ale báli ste sa začiatkov, ktoré sú často komplikované a môžu sa skončiť neúspechom? Ak nemáte nápad na produkt alebo službu, ponúka sa franšízing, ktorý podnikanie výrazne zjednodušuje.

Značka Coffeeshop Company, ktorá je zastúpená v 28 krajinách sveta,
teraz hľadá nových franšízových partnerov.

Čo si presne predstaviť pod pojmom franšízing?

Ide o podnikanie s prenajatou značkou niekoho iného. Ako to celé funguje? Podnikateľ si založí podnik a od franšízora získa licenciu. Franšízor mu poskytne návod na podnikanie a určí podmienky.

Podnikanie je pre partnera veľmi výhodné, poskytuje mu totiž jednoduchú cestu k vlastnej firme bez nutnosti vymýšľania obchodnej stratégie, testovania produktov a podobne. Podnikateľ nasleduje len to, čo už dobre funguje inde.

Franšízing sa môže pomerne ľahko premeniť na miliónový biznis. Napokon, tento úspešný koncept je spojený napríklad so spoločnosťou McDonald´s, ktorá sa môže pochváliť jednou z najvyšších ziskovostí na svete. Na rovnakom princípe fungujú aj ďalšie celosvetovo známe značky, napríklad KFC, Subway alebo práve Coffeeshop Company.

Coffeeshop Company: Investujte do kaviarne, ktorá vám bude zarábať

Franšízingový systém Coffeeshop Company sa osvedčil naprieč celým svetom, aktuálne úspešne pôsobí v 28 krajinách zhruba 300 prevádzok, z toho 7 na Slovensku.

Otvorenie kaviarne s Coffeeshop Company je viac než jednoduché. Spoločnosť Coffeeshop Company partnerom maximálne pomáha pri rozjazde novej kaviarne a každý koncept tvorí individuálne pre danú lokalitu. Pomôže vám nájsť vhodnú lokalitu, pripraví finančný plán podniku, vyjedná s prenajímateľom vhodné nájomné podmienky, zaistí architektonický návrh, postaví novú kaviareň na základe mnohoročných skúseností a nájde a vyškolí nových kolegov.

Okrem toho Coffeeshop Company pomôže aj s návrhom lokálneho marketingu a do prevádzky dodá všetky potrebné suroviny. Môžete sa teda spoľahnúť na stabilnú podporu osvedčenej značky.


O Coffeeshop Company

  • Prvá kaviareň bola otvorená už v roku 1999.
  • Zosobňuje novú a jedinečnú interpretáciu populárnej tradičnej viedenskej kaviarenskej kultúry.
  • Kaviareň zásobujú prémiovou kávou len vybraní farmári.
  • V ponuke kaviarne nechýbajú okrem kvalitnej kávy ani studené a teplé nápoje a slané i sladké pochutiny.
Ďalší článok