Skip to main content
Domovská stránka » Malé a stredné podniky » AKO PODNIKATEĽ K ŠŤASTNÉMU ZÁKAZNÍKOVI PRIŠIEL
  • CRM

    AKO PODNIKATEĽ K ŠŤASTNÉMU ZÁKAZNÍKOVI PRIŠIEL

    Zdroj: Adobe Stock

    Prebudili ste sa niekedy uprostred noci s oroseným čelom, pretože ste si konečne spomenuli na tú jednu nesplnenú úlohu, ktorá vám celú smenu vŕtala hlavou? Zabudnutá schôdzka, neodoslané podklady… Neskoro, ale predsa, hovorí sa. V podnikaní vás však také neskoro môže stáť klienta.

    Veľký chaos, malý prehľad, chýbajúca motivácia aj produktivita. Poznávate sa v tom? Potom je správny čas zoznámiť sa s CRM systémom. Ten totiž na nič len tak nezabudne a efektivita práce porastie rovnako ako huby po daždi. Ponorte sa teda do textu a prečítajte si príbeh o tom, ako podnikateľ k šťastnému zákazníkovi prišiel.

    CRM systém veľkou mierou uľahčí vašej krátkodobej aj dlhodobej pamäti. Softvér totiž uchováva všetky zadané dáta súvisiace s klientom.

    Takéto podniky majú síce nižšie čísla v radoch zamestnancov, ale zato sa pýšia elánom a zápalom vybudovať lovebrand, ktorý si získa srdcia zákazníkov. S tým sa totiž snúbi aj motivácia značku podporovať a stať sa klientskou stálicou.

    V rozprávkach si princovia dobývali srdce princezien chrabrými činmi a džentlmenskými gestami. Pri oných gestách ešte zostaneme. Hodí sa totiž aj pri dobývaní sŕdc zákazníkov. Príkladom z praxe môže byť schopnosť počúvať, chodiť včas na schôdzky, alebo si pamätať o klientovi zdanlivé drobnosti. Kým je zákazníkov hŕstka, možno si vystačíte s tabuľkou alebo poznámkami v diári, len čo sa však začne klientela rozrastať, mohlo by chaotické evidovanie informácií spôsobiť paseku vám aj kolegom.

    CRM
    Zdroj: archív Anabix

    CRM systém veľkou mierou uľahčí vašej krátkodobej aj dlhodobej pamäti. Softvér totiž uchováva všetky vami zadané dáta súvisiace s klientom. Môžete si ho predstaviť ako encyklopédiu, ktorej autorom ste vy a váš tím. Plánované schôdzky, dôležité termíny a výročia, ale aj meno domáceho maznáčika. CRM systému môžete prezradiť čokoľvek, čo je pre vás relevantné – a neskôr, ako keď nájdete.

    Takto nabitá databáza zbaví informačného neporiadku kohokoľvek, kto si s ňou podá ruku. Každý povolaný kolega získava možnosť nepretržitého prístupu k potrebným informáciám,či už bude jeho bojiskom stolný počítač, kompaktný parťák do batôžku zvaný notebook, alebo napríklad telefón, CRM systém si so sebou môžete vziať, kam sa vám zapáči.

    Takým môže byť napríklad online CRM systém Anabix. Najviac mu to pristane s malými a strednými firmami. Na trhu funguje už 12 rokov. Byť to človek, čakala by ho v tomto veku puberta. Tú Anabix odložil stranou a rovno dospel vo skvelého pomocníka, ktorý veľmi dobre vie, ako sa starať o zákazníka, aby sa cítil ako v bavlnke.

    customer relationship management
    Zdroj: Adobe Stock

    Okrem evidencie informácií o klientovi, potenciálnom záujemcovi alebo obchodnom partnerovi, oceníte aj možnosť zrkadliť dáta vpísané do webových formulárov, možnosť napojiť e-mailovú schránku alebo automatizovať opakujúce sa úlohy a procesy zákaziek. A ešte ku všetkému je tak trochu polyglot!

    Prostredie systému je k dispozícii v slovenčine, češtine, angličtine a španielčine. Vďaka spoločnej histórii si potom iste slovenský užívateľ skvele porozumie s českou podporou systému.

    Neváhajte vyskúšať si prínosy CRM systému na 30 dní zadarmo. Dohovorte si online schôdzku a nechajte si ukázať, ako môže Anabix svedčať práve vášmu podnikaniu.

    Next article